Tradycyjna Azjatycka Medycyna | Regulamin konkursu świątecznego
22318
page-template-default,page,page-id-22318,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.8.1,vc_responsive
 

Regulamin konkursu świątecznego

§1

Organizatorem konkursu jest właściciel strony azjatyckamedycyna.pl, nazywany dalej Organizatorem.

§2

Nagrodą za zwycięstwo w konkursie jest zestaw 2 losowych produktów spośród 9 dostępnych (widocznych na zdjęciu konkursu), nazywany dalej produktami/zestawem/paczką.

§3

Organizator wyłoni 3 uczestników, nazywanych dalej Zwycięzcami. Są oni uczestnikami konkursu uprawnionymi do odebrania produktów.

§4

Konkurs przeznaczony jest dla pełnoletnich osób fizycznych, posiadających aktywny profil na portalu społecznościowym Facebook pod adresem https://www.facebook.com/ lub użytkowników aplikacji mobilnej Facebook.

§5

Zwycięzca w celu odebrania produktu zobowiązany jest do podania adresu dostawy Organizatorowi w ciągu 10 dni kalendarzowych od zakończenia konkursu. Organizator będzie kontaktować się ze Zwycięzcami w tej sprawie.

§6

Adres dostawy produktu wskazany przez Zwycięzcę musi znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

§7

W przypadku nie otrzymania przesyłki, należy skontaktować się z Organizatorem.

§8

Organizator zobowiązany jest do jednokrotnego wysłania produktu, w przypadku braku odbioru przesyłki przez Zwycięzcę Organizator nie jest zobligowany do dokonania kolejnych prób doręczenia. Organizator pokryje koszt kolejnego doręczenia tylko w przypadku stwierdzenia błędu w sposobie doręczenia przez przewoźnika.

§9

Przewoźnikiem odpowiedzialnym za doręczenie przesyłki jest InPost S.A. lub Poczta Polska. Status śledzenia przesyłki zawierającej produkt dostępny będzie pod adresem https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke lub http://emonitoring.poczta-polska.pl/

§10

Organizator konkursu dołoży wszelkich starań, aby przeprowadzić go w sposób sprawny, uczciwy i przejrzysty. W przypadku zmian w regulaminie Organizator zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie uczestników konkursu.

§11

Uczestnicy konkursu w celu zakwalifikowania się do grupy Zwycięzców powinni posiadać publiczne ustawienia profilu użytkownika Facebook – w przeciwnym razie Organizator nie ma możliwości weryfikacji spełnienia warunków konkursu.